Dietă armonioasă

Căci suntem o națiune de săraci și obezi.

ZIUA 1…
– Mic Dejun: pâine integrală, şuncă presată, roşii, ardei gras, ceai cu lămâie;
– Prânz: supă cu găluşte de ficat, tăieţei cu varză;
– Gustare: fructe;
– Cină: mămăliguţă cu brânză de capră şi smântâna, icre preparate în casă.


ZIUA 2…
– Mic Dejun: pâine se secară, iaurt natural, gem de caise, ceai cu lămâie;
– Prânz: supă cremă de ţelină, peşte la grătar, orez fiert, castraveţi acri;
– Gustare: fructe;
– Cină: ouă fierte tari, pâine neagră prăjită cu unt, carne fiartă de vită tânără, mere, pere.

ZIUA 3…
– Mic Dejun: pâine de secară, şuncă din carne de curcan, suc de fructe proaspete, miere şi iaurt natural;
– Prânz: ciorbă de legume, piept de pui la grătar sau prăjit într-o cantitate mică de ulei cu apă, cartofi copţi, varză înăbuşită;
– Gustare: fructe;
– Cină: mazăre, salată de legume cu lămâie şi ulei, file macrou, pâine prăjită.

ZIUA 4…
– Mic Dejun: pâine neagră, parizer din carne de pasăre, ridichi, brânză de capră, ceai cu lămâie;
– Prânz: supă de conopidă, mâncare de cartofi cu pătrunjel, peşte la grătar sau prăjit într-o cantitate mică de ulei cu apă, ardei în oţet;
– Gustare: fructe;
– Cină: brânză topită, conservă de pateu din carne de pui, iaurt, pâine prăjită.

ZIUA 5…
– Mic Dejun: pâine de secară, drob de limbă, caşcaval cu chimen, ceai cu lămâie, unt, miere naturală;
– Prânz: supă de cartofi, mâncare de fasole verde, carne de vită fiartă, măsline;
– Gustare: fructe;
– Cină: kefir, file-macrou din conservă, nuci, pâine prăjită.

Sursa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *