În căutarea unui cadou foarte specific pentru Crăciun, m-am lovit – din nou – de “profesionalismul” magazinelor online din România. Sau buticuri online.
La 2 magazine produsul nu apărea pe stoc, am sunat să aflu dacă se poate livra produsul până de Crăciun. Nu a răspuns nimeni la nici unul din telefoanele afișate.
Alt magazin avea contul de hosting suspendat.
La alt magazin mi-au zis verde în față că nu îmi pot garanta livrarea la timp (până de Crăciun) pentru că ei nu au încredere în furnizori (care le-au mai făcut promisiuni și în trecut) și îmi recomandă să cumpăr produsul de la alt magazin dacă îl găsesc.
Evrika ! Produsul apare pe stoc ! Numărul de telefon nu e afișat nici în header, nici în footer, nici în pagină de contact. Hmmm, dubios … dar uite-l pe prima pagină, 2 chiar, yey ! Sună !!!
Și urmează o discuție … siderantă :
Numărul de telefon e de la alt magazin. Ba nu, de fapt, e de la depozit. Să sun la celălalt. Dar stai, că și ăla e tot al lor.
Dar e cumva tot site-ul lor, așa că ce cod de produs mă interesează !?! qui_8830_sid . Păi cum, că ei n-au coduri de produs cu q. Au doar cu r, p, tz, w … etc . Cu q nu.
Ne lămurim, sau o lămuresc eu, că ea e “de la marketing” (cu pluta pe Bistrița) : categoria listată în “breadcrumbs” nu mai apare pe prima pagină, produsul nu mai poate fi găsit la căutarea din site. Apare doar la căutările din Google, care te duc direct în pagină produsului, care afișează veselă “în stoc” .
Dar e tot site-ul lor. Dar nu se ocupă ei. Așa că … “o să-l sune pe băiat” … “să facă ceva”.
Fă mai băiete ceva !
Produsul o să ajungă săptămâna asta. S-a ocupat văru !